Herfst gevoel

Vandaag een herfst gevoel. Brrr wat een regen.
Vandaar dat ik nu mijn herfst Lo op mijn blog zet.
De laatste tijd erg weinig tijd gehad om even heerlijk te scrappen.
Maar nu de vakantie hier in het noorden echt voorbij is heb ik besloten om meer tijd voor me zelf te nemen
en heerlijk met mijn hobby bezig te gaan.
Lekker met papier, Gesso, spray, verf, stempels en wat je nog meer kunt gebruiken met scrappen.
Ook blijf ik lekker bezig met foto's maken en photo shoppen. Hierin bleef ik ook veel plezier.

De tweede LO die ik hier onderaan heb geplaatst is onze dochter met haar "vriendje"
Hierbij heb ik spray gebruikt stempels en tape.

De onderste foto is een canvasdoek. Deze is bewerkt met verf, stempels, rub-ons en knopen.
Op de foto staat onze zoon, tijdens een spannende voetbal wedstrijd. En gelukkig kon zijn elftal zich kampioen noemen.



          
 

      Tot de volgende keer,  

1 opmerking:

  1. Hoi hoi
    Wat een gave lo heb je gemaakt echt alle 3 toppers.
    Mixed media daar ben ik nu heeeeeeeeel voorzichtig mee bezig spray hier kloddertje daar. Maar jij super hoor.
    Ik moet ook eens meet met foto's gaan doen daar bedoel ik mee zwartwerkers foto met rode jas erg leuk.
    Groetjes thamar

    BeantwoordenVerwijderen