Mooie zonsondergang


Wat is het toch mooi die zonsondergang en vooral als je daar dan uit kijk op hebt als je in huis staat.



                                                                                                      
En wat dacht je van de heldere maan die soms s'avonds te zien is. Ik dacht ga toch maar eens proberen om 
hem op de foto te zetten. Je ziet zelfs de donkere vlekken op de maan zo helder was hij deze avond. 
                
Ga nu maar eens verder proberen te gaan met mijn foto boekje. Ben er al een tijd je mee bezig maar het gaat niet zoals ik zelf zou willen. Eigenlijk wou ik mijn naaimachine erbij gebruiken maar die zegt doe het maar met de hand. Dus als mijn naaimachine nog niet zo wil als dat ik wil dan moet hij eerst even weggebracht worden. Dus wie weet is dit wel een langdurig project.       




Tot de volgende keer,                                                                                                                                                 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen