Een lijstje voor een vriendin

Had een lijstje gekocht voor een vriendin. Maar toen ik de foto's in het lijstje had vond ik het niet zo leuk meer. Op de valreep heb ik het lijstje nog bewerkt. Ze was er erg blij mee.



                                                  En natuurlijk ging het met vallen en opstaan. Maar 
                                                  deze jongen had het later toch echt goed onder de
                                                  knie. Heeft het erg goed gedaan tijdens de mini 
                                                  Elfstedentocht.  



Allemaal een heel fijn weekend.


  
   



5 opmerkingen:

  1. Ik vind je lijstje super geworden! Mooi gedaan met dat hoekje en de letters!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ontzettend leuk!!een super herinnering

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig lijstje geworden,heel mooi bewerkt!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja echt heel mooi.
    Ik ben er ook erg blij mee!!

    Nogmaals

    Dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen