Sinterklaas


Bij ons in huis stijgt de spanning al aardig en zeker bij de kleine meid.
Iedere dag zeg ze hoeveel nachtjes we nog moeten slapen voordat Sinterklaas jarig is.
Leuke en gezellige tijd is dit toch.

JA, MIJN LIEVE PIET IS ER WEER


Ook dit jaar kwam Sinterklaas met zijn zwarte pieten bij ons in het dorp. Melanie vroeg zich af of haar lieve piet er ook was. En ja hoor ze zag haar gelijk staan. En natuurlijk even samen op de foto. En mama had weer een leuke  foto om te scrappen.








SCHOORSTEEN PIETJE


Heb ook nog een schoorsteen pietje gemaakt van vilt.

                                                       (patroon van vrolijke vilt vriendjes)



STOOMBOOT






In 2009 heb ik een stoomboot gemaakt van vilt, wat heel veel werk was. Maar erg leuk om te doen.
Ook dit jaar staat hij weer bij ons in de huiskamer met zijn pietjes. Dit staat heel gezellig.
De kinderen zijn er dol op.

SCHATKIST

John heeft dit jaar een surprise gemaakt en wel helemaal alleen. Wel moet hij met twee man gedragen worden want het onderste gedeelte is van hout. Wat zal diegene er van vinden als hij/zij hem krijgt in de klas.

En nu op naar 5 december.

























7 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een hoop leuke projecten! Waar zal ik beginnen? De layout is prachtig, wat grappig dat ze een favoriete piet heeft! Dat schoorsteentje met Pietje is echt heel schattig! En wat een prachtige surprise, knap hoor! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke tijd toch sinterklaas, ik mis dat echt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuke dingen gemaakt! De layout is heel gaaf geworden. Mooie combinatie van de kleuren zwart en roze. En dat vilten pietje... Zo lief! Ja, Sinterklaas is een leuke en gezellige tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De lo vind ik fantastich mooi en de kleuren zijn super leuk.
    De andere creaties zijn ook erg leuk.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk :)
    Ook die bloemen bij de scrappagina vind ik erg mooi! En de kleuren zijn ook lekker vrolijk!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mag ik vragen hoe je die schoorsteen piet hebt gemaakt? En heb je hier nog een patroon van? Ik wil ook graag zoiets maken als surprise voor mijn nichtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. uuuhhhmmm leuk hoor maar hoe maak je het... XD

    BeantwoordenVerwijderen