Nog een beetje herfst

Ben afgelopen dinsdag naar een workshop bloemschikken geweest. Al heb ik niet van die mooie groene vingers toch vind ik hem leuk geworden. En ik vond het erg leuk om te doen. Heb me ook gelijk opgegeven voor de volgende workshop. We gaan dan iets heel leuks maken voor de kerst.
De popjes heb ik gemaakt volgens het patroon van atelier pippilotta. Staat erg schattig in de kamer.
Ben de laatste tijd niet erg veel bezig met popjes maken. Ga nog wel iets maken in de sfeer van Sinterklaas, Sinterklaas blijf ik geweldig vinden. Een gezellige tijd.
Bij ons in huis is Sinterklaas het gesprek van de dag. Melanie (onze jongste 6 jaar) gaat helemaal mee in het verhaal dat iedere dag op het Sinterklaasjournaal is.(op school gaan ze ook mee in het verhaal). En onze oudste  John (11 jaar) vind het geweldig hoe we meegaan in het verhaal.

                                                     
                                                    Patroon van pippilotta.


                                         Waar het patroon van het pompoenvrouwtje vandaan
                                          komt weet ik even niet meer. Kan het patroon zo niet
                                         terug vinden. Maar was erg leuk om te maken.

Tot de volgende keer,

1 opmerking:

  1. Wat een ontzettend mooi hoekje!!!
    Heel sfeervol!!!

    groetjes, Gera
    p.s. is die pompoenvrouw niet van Inspiree??

    BeantwoordenVerwijderen