Moederdag




Zelf gemaakte kadootjes krijgen is het leuks.
En zeker van je eigen kinderen.
Ik dacht laat ik eens iets maken voor moederdag.
Gelukkig waren mijn moeder en schoonmoeder er erg blij mee.
Voor dat ik kon beginnen om iets leuks te maken, moest ik de kinderen
proberen leuk op de foto te krijgen. Jullie zouden vast we weten hoe dat dan gaat.
Natuurlijk hadden ze geen zin of hadden geen tijd. (waren dan druk aan het spelen).
Eindelijk lukte het dan. Tussen door kreeg ik wel te horen van de oudste zo is het wel genoeg.
Dus moest ik me maar redden met de foto`s die ik genomen had. Ik heb me nu wel voorgenomen dat ik de kinderen vaker spontaan samen op de foto probeer te zetten.

2 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie lo!!! Ik kan me voorstellen dat je (schoon)moeder hier heel blij mee was. Groetjes Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is leuk geworden zeg!! Dat hartje is helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen